Tag & Tagania's Fan Box

יום ראשון, 4 בינואר 2009

Tag & Tagania feat. Mor Fachima - Mami Lyrics

# Tag & Tagania feat. Mor Fachima - Mami #

Chorus

אם תתני מאמי, אני אקח מאמי
טאג וטגניה אין דלת שלא נפתח מאמי
אתה תקח מאמי? אז בוא נברח מאמי
תראה שיתוף ובוא נעוף נהיה צפוף מאמי

Verse 1 : Tag

את רוצה אותי ואני רוצה אותך
אולי כי עשיתי שיר טיפה מלוכלך
שעתיים הקרובות אני כל כולי שלך
נשים בצד את הצרות ובואי נברח
תושיטי יד ילדה אני אושיט שלוש
סוף הערב כבר אני יכול לראות מראש
את איתי אני איתך אנחנו נשארים לבד
צאי מהרחבה ובואי נתקדם לצד
קרבי ת'אוזן ותתני לי לדבר
למה שלא נצא ונעשה משהו אחר
תני לי רק כיוון ולשם אז נמהר
מה הפנטזיה שלך ילדה? תקשיבי מה אני אומר
תרגעי, בזמן שאני הופך את התקליט
אני מכוון את המצלמה אני מתחיל להסריט
זזת ברחבה לבד עכשיו איתי את זזה
תראי לי שוב איך את יורדת כמו קמיקזה

Chorus X2

אם תתני מאמי, אני אקח מאמי
טאג וטגניה אין דלת שלא נפתח מאמי
אתה תקח מאמי? אז בוא נברח מאמי
תראה שיתוף ובוא נעוף נהיה צפוף מאמי

Verse 2 :Tagagania

מאמי, מאמי בואי נזרום אין לי שום סיבה לפגוע
אני פשוט אומר לך מה שאת רוצה לשמוע
אין בי שום רוע אני לא עושה ומספר
אני עושה ולא חוזר מאמי תני לי לדבר
T A G A N I A
תגידו לי מי לא מזהה
אותי, יפה בצבע קפה
כמו שוקולד משאיר לך טעם טוב בפה
כן, רואה אותה ואת היד מושיט
שמעה את קינקי, בטח אהבה ת'להיט
לכיוון הבר בואי ונזמין כוסית
רוצה לבוא אלי? (כן) תשלמי על מונית
אני צוחק אני מסטול אני צוחק אני מסטול
חוזר על המילים זה אלכוהול זה לא בלבלול
משחק אותה קול, כי מאמי כבר אין לי כוח
רוצה לברוח? אצלי בחדר יותר נוח


Chorus X2

אם תתני מאמי, אני אקח מאמי
טאג וטגניה אין דלת שלא נפתח מאמי
אתה תקח מאמי? אז בוא נברח מאמי
תראה שיתוף ובוא נעוף נהיה צפוף מאמי

Verse 3

: Tag
פותח את הדלת, נכנסת, אני אחריך
בחולצה תופסת, מושכת, מקרבת אותי אליך
מכוון תמערכת שם לך מוזיקה שחורה
ובוא זמנית מסובב ת'תמונה של החברה
אני, כל כך שיכור בקושי שרואה גם אם יש אור
מרגיש כמו מטאדור כשמולו יש שור
אני, שם לב שהילדה תופסת רגשות
אל תשכחי אני אוהב אותך אבל גם אחרות
Tagania :
על המפה אחי עזוב ת'אחרות
הגענו, פגענו וזה הזמן לעלות
הן באות, הן מתקרבות רק כי עלינו על גל
לא גדלנו על זה נולדנו עם זה, אחי אורגינל
ממכר, ניסית פעם אחת חזרת ליותר
חזרת מהר, אני זוכר ולא מספר
זה לא נכון אני לא שחצן פשוט מלא ביטחון
מה שנכון, אני לא חוזר היום לישון באלכסון

Chorus X2

אם תתני מאמי, אני אקח מאמי
טאג וטגניה אין דלת שלא נפתח מאמי
אתה תקח מאמי? אז בוא נברח מאמי
תראה שיתוף ובוא נעוף נהיה צפוף מאמי

2 תגובות: